1. Blinka

…och det är onsdag. Tiden går fort just nu, men lista ska vi ändå!

2. Skarven

idag började jag på riktigt med skarven som sammanfogar mina uteplatser. Honkas kom på en bra, och extra kostsam sak och det är att köpa längre brädor, så de går obrutet från uteterassen till vinkeln där enligt linjerna. Blir bara en 150-200 spänn per bräda 🙂

3. Lunchat

med fitt-patta. Kanske måste döpa om honom snart…

4. 70-talet

deltagit i rapparns 50-års firande. Det var 70 tals tema. Gissade på mycket flower power och sånt. Därför fick jag bli en sunkrockare. Kändes najs. Kul fest i Vittersjö.

Screenshot

5. WCF champs

Spurs är klara för final! Efter en svettig 4-3 i matcher mot OKC är det här unga gänget nu i final. Tror de dels är sämre än New York (det har sett ut så i två rejäla förluster tidigare under säsongen) samt att NBA vill att Knicks tar detta – blir det minsta lilla konstiga domslut kommer jag stå på mig i det sista argumentet. Men jag har varit nöjd ända sedan de vann första rundan. Nu har de kammat hem ytterligare två matchserier och har chansen att vinna allt!

6. Grodyngelsbonanza

..var det i Vijdammen i helgen. Det fullständigt myllrade till allas förtjusning

7. I see a red door

..and I want to paint it white. Sagt och gjort, efter många års fördröjning är nu även denna röda dörr övermålad.

8. Motherload

Sandvik re-brandar och jag fick hem en hel hoper stiftpennor, perfekt till korsordshörnan

9. Sommar

Bina jobbar på, regelbundet varmt nu och början på sommaren är väldigt härlig. Myggen inte riktigt på plats ännu. Inget tjat om att behöva bada. Life is good.

10. Altanmys

här har många kvällar avslutats senaste tiden, eller ja, det blir en stund åtminstone, sitter inte där och ugglar när det börjar mörkna

11. mobil

skrev detta inlägg på telefonen, ser inte riktigt vad jag gör och redigeringsmöjligheterna är dåliga. Jag fixar senare. Ha det gött!